Chcesz zainwestować w reklamę swojej strony internetowej? Jeżeli tak to na pewno nie raz słyszałeś o seo Katowice. Jest to najpopularniejszy sposób reklamy stron internetowych zaraz obok usługi Google - Adwords. Na rynku istnieje dużo firm, które zajmują się realizowaniem tej usługi, jednak każda z nich stosuje różnego rodzaju sposoby na rozliczanie się ze swoimi klientami. Jednak wymienić kilka najbardziej popularnych metod. Wyróżnić należy płatność za efekty, abonament czy też czasami spotykane rozwiązania pakietowe. Każde z tych rozwiązań ma swoje zalety i wady i dlatego też warto wiedzieć czym się one charakteryzują przed podpisaniem umowy i wyborem konkretnego sposobu rozliczenia.
Rozliczenie za efekt
Jest to dość stary sposób na rozliczenie pochodzący jeszcze z czasów gdy SEO Katowice nie było tak popularne jak obecnie. Wtenczas też nie trzeba było spieszyć się i przesadzać z dodawaniem linków na stronę, a efekty i tak pojawiały się bardzo szybko. Obecnie jest to stosunkowo rzadko stosowany model rozliczeń z kilku względów. Po pierwsze pozycjonowanie nie zawsze przynosi określone efekt co sprawia, że pozycjoner pomimo włożenia pieniędzy w linki, pracy w optymalizację oraz podjęcia się innych działań nie zawsze osiągnie sukces. Co powoduje, że może on nigdy nie zarobić na danej umowie. Po drugie dlatego też, że większość firm pozycjonujących w tej formie bardzo szybko dodaje różnego linki, niekoniecznie wysokiej jakości co sprawia, że nie tylko strona może mnie osiągnąć pozycji, ale także zostać ukaranym przez Google. Dlatego też właśnie metoda ta jest coraz rzadziej stosowana i coraz mniej popularna zarówno wśród klientów jak i pozycjonerów.
Metoda abonamentowa
W tej metodzie płatność za wykonywaną pracę następuje zaraz po podpisaniu umowy. Dlatego też pozycjoner nie ryzykuje, że nie zarobi żadnych pieniędzy i może spokojnie przystąpić do pracy. W tym przypadku zwykle pozycjonerzy nie stosują linków niskiej jakości ponieważ nie mają takiej potrzeby. Mogą spokojniej zdobywać linki lepszej jakości przynoszące zarówno więcej korzyści jeżeli chodzi o pozycje jak i o reklamę. Dlatego też zwłaszcza pozycjonerzy preferują ten sposób rozliczeń ponieważ otrzymują szybko pieniądze i mogą poświęcić czas na pracę bez ryzyka straty pieniędzy. W ten sposób zwykle uzyskiwane są linki wysokiej jakości co sprawia, że ryzyko otrzymania kary od Gogle jest stosunkowo niskie.
Metoda pakietowa
Jest to rozszerzenie sposobu rozliczania za abonament o kilka dodatkowych usług. Zwykle w pakiet wchodzi pozycjonowanie, reklama w Adwords, pakiet wejść gwarantowanych czy też reklama na Facebooku. Każdy z tych elementów sprzyja w uzyskaniu wielu klientów, którzy będą chcieli skorzystać z usług reklamowanej firmy. Co prawda ta forma reklamy jest zwykle droższa niż metoda abonamentowa, jednak zapewnia w większości przypadków o wiele większą skuteczność.
Jak widać każdy z tych sposobów na rozliczenie się z klientami ma swoje plusy i minusy. Dlatego też warto dokładnie przemyśleć, która forma rozliczeń będzie najlepsza.
PS. Poznaj 18 sposobów na pozyskanie klienta
- Cechy psychologa sportowego 2016-11-23 11:37
- Rozwój osobisty: Zrelaksuj swój umysł 2016-10-15 15:29
- Stoliczku nakryj się! 2016-07-06 14:34
- Dobre katalogi firm 2016-06-26 19:33
- Pożyczki chwilówki – jak firmy przekonują do siebi… 2016-05-16 13:31